Agenda d'activitats - Curs 2023-24

​NOVEMBRE

- Diumenge 19 de novembre a les 12.00 h: Participació del Grup de Percussió de l''EMMT en el concert benèfic per celebrar la festivitat de Sta. Cecília. Lloc: Teatre Ateneu​

​

- Dimecres 22 de novembre a les 19.00 h:  Concert de l'Orquestra de Corda de l'EMMT al col·legi Jacint Verdaguer.

​

- Dijous 22 de novembre a les 19.00 h: Audició d'alumnes de piano clàssic de l'escola a l'Auditori

de l'EMMT.

​

- Dimecres 29 de novembre a les 20.00 h: Audició d'alumnes de flauta travessera de l'escola  a l'Auditori de l'EMMT.

​​DESEMBRE

- Divendres 1 de desembre a les 19.15 h: Audició d'alumnes de piano clàssic de l'escola a l'Auditori

de l'EMMT.

​

- Dilluns 4  de desembre a les 20.00 h : Audició d'alumnes de piano modern de l'escola a l'Auditori de l'EMMT.

​

- Dilluns 4 de desembre a les 18.00 h: Participació d'alumnes de l'EMMT en l'acte "La cadira buida", organitzat pel Servei de Suport al Dol de Ponent.

​

-Setmana del 11 al 15 de desembre. Alumnes de P3, P4, P5 i Iniciació 1. Classes obertes a l'horari habitual de classe, a l'Aula 0.1 i 0.3 de l'EMMT

​

- Dilluns 11 de desembre a les 18.15 h: Audició d'alumnes de guitarra clàssica de l'escola a l'Auditori de l'EMMT.

​

- Dimecres 13 de desembre a les 20.00 h: Audició d'alumnes de viola i contrabaix de l'escola a l'Auditori de l'EMMT.

​

- Dijous 14 de desembre a les 17.30 h: Audició d'alumnes de guitarra clàssica a ll'Auditori de l'EMMT

​

- Dijous 14 de desembre a les 19.00 h : Audició d'alumnes de violí de l'escola a l'Auditori de l'EMMT

​

- Dijous 14 de desembre a les 20.00 h: Audició d'alumnes de baix elèctric de l'escola a l'Auditori de l'EMMT.

​

- Divendres 15 de desembre a les 19.15 i 20.00 h: Audicions de Nadal d'Ensembles i agrupacions de l'escola a l'Auditori de l'EMMT.

​

- Dimecres 20 de desembre a les 19.30 h:   Concert de Nadal        Lloc: Teatre Ateneu

GENER

- Dilluns 29 de gener a les 17.15 h: Classe oberta dels alumnes de col·lectiva de vent a l'Auditori de l'EMMT.

​​​FEBRER

- Audicions DEPARTAMENTALS:

Del 29 de gener al 2 de Febrer: Audicions del Departament de Vent.

Del 5 al 9 de febrer: Audicions del Departament de Corda.

Del 12 al 16 de febrer: Audcions del Departament de piano clàssic.

Del 19 al 23 de febrer: Audicions del Departament de música Moderna.

​​MARÇ

- Dissabte 2 de març: Trobada de pianistes d'Aprenentatge Bàsic a l'Escola de Música de Tàrrega.

​

- Divendres 15 de març: Trobada d'alumnes de guitarra clàssica a l'Espai Guinovart d'Agramunt, entre les escolaes de música d'Agramunt i Tàrrega.

​

- Dissabte 16 de març: Trobada de Pianistes d'Aprofundiment a  l'Escola de Música de Balaguer.

​

- Dimecres 20 de març a les 20.00 h: Audició d'alumnes de flauta travessera a l'Auditori de l'EMMT.

​

- Dijous 21 de març a les 19.30 h: Audició d'agrupacions instrumentals de l'escola a l'Auditori de l'EMMT.

​ABRIL

- Dissabte 13 d'abril al  teatre Amistat de Mollerussa: Participació en la trobada d'ACEM de vents i arquets de ponent amb els alumnes de vent i corda d'Aprenentatge bàsic 3  i 4.

- Dijous 25 d'abril: Audicions escolars al Teatre Ateneu a càrrec dels professors/es del departament de corda fregada de l'EMMT.

​

- Divendres 26 d'abril a les 19.00 h: Concert a càrrec de l'Orquestra de Vent i RockBand de l'EMMT al local social de l'Ateneu.

​

- Dilluns 29 d'abril a les 20.00 h: Audició d'alumnes de trompeta a l'Auditori de l'EMMT.

​

- Dimarts 30 d'abril a les 17.30 h: CANTATA "El somriure de la princesa" amb tots els centre de primària de Tàrrega. Lloc: Espai MerCat. Organitza: Comissió Brass Band del PEE.

MAIG

- Dijous 2 de maig a les 19.00 h: Audició d'alumnes de violí a l'Auditori de l'EMMT.

​

- Divendres 3 de maig: Trobada d'alumnes de guitarra clàssica entre les escoles d'Agramunt i Tàrrega.

​

- Divendres 3 de maig a les 19.30 h: Audició d'alumnes de piano clàssic a l'Auditori de l'EMMT.

​

- Dimarts 14 de maig a les 13.00 h: Concert de Festa Major a la Plaça de les Nacions Sense Estat, a càrrec de l'Orquestra de vent i la Rockbandde l'EMMT.

​

- Divendres 17 de maig a les 19.00 h: Concert a càrrec dels ensembles de flauta, cellos i saxos de l'EMMT al local social de l'Ateneu.

​

- Diumenge 26 de maig: Col·laboració dels alumnes de piano clàssic de l'EMMT en l'acte de Mans Unides al Teatre Ateneu.

JUNY

- Dilluns 17 de juny a les 17.30 h: CANTATA dels alumnes de sensibilització i Iniciació 1, al Casal Cívic de Tàrrega.

​

- Dilluns 17, dimarts 18 i dimecres 19: Audicions INTERDEPARTAMENTALS a l'Auditori de l'EMMT.

- Dijous 20 de juny a les 19.30 h: CONCERT FI DE CURS (1a sessió) al Teatre Ateneu

​

- Divendres 21 de juny ales 19.30 h: CONCERT FI DE CURS (2a sessió) al Teatre Ateneu